Samenvatting les 1. Het afspel.

Bij het maken van een speelplan tel je je vaste slagen en ga je vervolgens op zoek naar de meest aantrekkelijke werkkleur. Dit is meestal de kleur waarin je de meeste slagen kan ontwikkelen.

Kleur waarin je honneurs kan ontwikkelen
Kleur waarin je lengteslagen kan maken
Kleur waarin je kan snijden

Entree: een kaart waarmee je van de ene hand naar de andere kan oversteken;
Blokkade: je hebt alle hoge kaarten in een kleur, maar kunt ze niet achter elkaar incasseren;
Honneurs van de korte kant eerst, om blokkades te voorkomen, ook als je een kleur moet ontwikkelen;
Soms moet je een honneur overnemen met een honneur om blokkades te voorkomen of een extra entree te creëren.

Huiswerk les 1 met antwoorden:
Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab
Powerpoint les 1:

Klik op deze link om de powerpoint van les 1 te downloaden: Les 1

;

Terug naar overzicht